Sista lovdagen

 
Första saken jag lagar hemma, har alltid blivit att man varit ute på vift under dagarna. Var hemma själv men visste inte när familjen skulle komma hem. Känns lite pinsamt att laga mat med publik. Stressade därför jättemycket och slängde i mig maten då jag var rädd att de skulle misstänka att jag tagit någon mat från dem (får bara frukost + 1 mål mat/ dag) vilket jag ju inte hade. Stressade dock i onödan då ingen kom hem förrän ett par timmar senare.
 
Blev lite tivolikänsla när vi stötte på ett stånd med dessa gobitar. Orkade inte vända bilden.
 
Nej det är inte din dator som inte visar den rätta bildkvalitén...
 
Tog en tripp till Nottinghill. Alla Londonbor: Anthon klottrade dit ett bevis, det är bara till att gå dit och kolla. Det står "Anthon var här" på franska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0