Le weekend - il faut profiter

Le boît Showcase. Precis vid Pont Alexandre. Stället låg alltså i brofästet! Patte och pussmun Carro ;)
Parkhäng och vattenkrig. Så mycket lök denna dag men det har jag längtat efter. Dock var jag på jakt efter lunch men alla affärer var stängda utom en. Gick genom gela Nanterre men när jag kom fram hade de bara riktigt sunkig mat för dyra pengar. Gick in på ett bolangeri och där låg en ensam baguette och väntade på mig. Den var så goooood. 30 minuter sen till träffen men glad för mackan. När jag kom fram var det ingen vacker syn jag fick... En matmarknad, rena drömmen i vanliga fall men efter denna ansträngning var det helvetet.
BMT t-shirt

Kommentarer
Postat av: jsjs

jaja

2014-06-13 @ 02:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0