La piscine

 
 
Blev ett besök på badhuset med Emilia idag. Det var riktigt skönt att få röra på sig lite. Dock skiljer det sig en del mellan franska och svenska badhus...
 
1. Alla som ska motionssimma måste ha badmössa. Rebell som jag är (visste inte är väl rätta ordet) hoppade jag rätt ner i bassängen utan mössa. Fick dock låna en senare (som jag tog med mig hem hehe) så blev riktigt snabb i vattnet.
 
2. Killar och tjejer duschar i samma rum. Först gick man in i en hytt för att byta till badkläder, resten var gemensamt. Mys.
 
3.Killar får inte bära loose-fit badbyxor, utan måste bära tight-fit badbyxor, gärna v-kallingar (enligt bilden). Mys.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som att du har det bra där ju- haffa en snygg fransman pour moi, s'il te plaît!

2014-01-28 @ 21:58:02
URL: http://www.linasallnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0