Valentin's day

Här har de minsan laddat upp
 
Tiden går så fort här och det är redan fredag igen! Fick en liten hälsning av mamma i morse, man blir ju alltid lika glad :) På vägen till skolan mötte jag många män med blommor och baguetter i armarna, de känner väl pressen. Idag åkte även min syster Evelina till Val Thorans för att åka skidor. Känns kul att hon ockå är i Frankrike, även om vi är på olika orter och inte ens kommer ses. 
 
Efter skolan blev det bio på Champs Elysée (såg American Bluff) men var lite hungriga så istället för popcorn blev det baguett och ost, smoothie och frukt. Vi lever mer franskt än vad ursprungsbefolkningen gör. Var igentligen tänkt att vi skulle hem till Maria och äta tacos men affärerna stängde 10 minuter innan vi anlände så jag gav upp, var ändå så mätt att tanken på mat fick mig att må illa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0