Skinksmörgås

Fransmännen har minsan laddat upp med baguetter
Vill ju bara frossa
Moi et Klara
Mellis chez Ayla
 
Kom på mig själv med att sitta och tänka på mat, dels för att samhällen var så tråkig och för att jag var hungrig. Man ser verkligen fram emot varje måltid här, speciellt nu när man får handla lunchen själv. Tog med mig sallad hemmifrån idag men trots att jag åt den + 2 småburkar kvarg + banan och äpple, var jag fortfarande hungrig. Underskattar min mage alltså...
 
Efter skolan åkte jag och Maria hem till Ayla för att plugga. Svängde inom affären och köpte apelsiner och skinka. Väl hemma dukade vi upp till buffé med knäckebröd, skinka och senap och massa ost och te. Skinksmörgås är så underbart!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0