Samedi

Klen lunch för mig själv i en park. Kallt och bedrövligt. Livet är inte alltid på topp här.
Något gladare efter en Lait Chaud
Upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp (emilvisa)
 
Gick en promenix kring Concorde och parlamentet idag. Var lite småkallt så vi åkte buss till Montparnasse för en fika. Nu är jag tillbaka i Courbevoie där jag bor. Hela huset luktar mat och jag är hungrig. Ikväll kommer ännu en gäst som ska stanna flera dagar.
 
Min familj har gäster hela tiden vilket är ganska bra då det blir god mat (slipper att äta bara pasta som jag fick igår). Dock hade vi en Canadensare på besök och deras franska är inte direkt den jag är van vid. Middagen varade i 2,5h och jag fattade typ inte ett smack. Men som sagt, maten var god! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0