Looooooov

Lunchdax = Baguettdax
I väntan på att få gå in på utställning.
 
Provade Lait Chaud Vanille. Söt och god var den. Får ju passa på att prova och variera, tråkigt att bara ta samma hela tiden. 
 
 
Då man önskar man var kille...
 
Looooov! Sista skoldagen var väldigt lugn. Uställning om Paris ur ett kärleksperspektiv. Man blir ju så depp, ah får ta och skaffa mig en fransman ;). Blev sedan en fika med Emilia och sen bar det hemmåt för mat och fix. Då min värdfamilj inte planerat någon mat för mig, ställde de sig och kokade pasta (ja bara pasta). När de hade lämnat huset för restaurangbesök passade jag på att rota igenom hela köket. Hittade en bit skinka och ett kex.
 
På kvällen begav vi oss till en bar. Den var mycket trevlig, billig (vin för 3 euro) och hade bra musik, Träffade på en typ 65-åring som kunde några fraser på svenska bla: "Hej, hur mår du? Vill du ha en kopp te?"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0