île de Puteaux

Titta var jag fick på vägen till skolan! Man blir alltid lika glad för gratis saker, det spelar ingen roll vad det är. Nu var detta dessutom gott.
 
Île de Puteaux - vilken vy. Det är nog denna parken som vi kan tacka när jag kommer hem och ni fortfarande känner igen mig ;)
 
 
Har aldrig riktigt förstått mig på prov och lärares tankesätt att använda prov som exmineringssätt framför uppsats. Vet de inte att man sitter kvällen innan för att riktigt korvstoppa (fick lära mig detta nya ord idag)? Har i alla fall haft mitt Kultur idé historia prov och kände mig riktigt korvstoppad. Om ett par dagar kommer 1/3 vara botra och om ett par veckor mer än hälfen...
 
Efter skolan tog jag en springtur på île de Puteaux som är en ö i Seine där man kan jogga och träna på utegym. Blev positivt överraskad över den och det visade sig att de hade en 450 meters löparbana också. Dock glömde jag mina vantar och fick vända, det var nog det jobbigaste på veckan, trots att jag bara hunnit gå 500m därifrån.
 
Har just ätit 3 rätters då världbrorn hade bjudit hem sina två kompisar. Kyckling med ris, ost och bröd och sedan någon hallongräddkaka. Mums! Tur jag sprang innan annars hade det nog blivit ganska maffigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0