eaven or ell

 
Mango, min nya favorit 
 
 
Nu vet vi hur Londonborna har det som måste köpa lunch varje dag. Ganska jobbigt, kommer nog räcka med en vecka.
 
Fick matpengarna idag och när det blev konkret, bestämde jag mig för att leva billigt - i alla fall idag. Emilia och jag köpte med oss baguette, ost, skinka, yoghurt och frukt och gick och satte oss på McDonalds (Johanna åt dock) för att utnyttja deras wifi för lite plugg. 
 
Under middagen kom det fram en man som ville göra reklam för kristendomen. Han pratade engelska men kan säga att jag nog hade förstått det bättre på franska, så dåligt uttal hade han. När han skulle säga heaven or hell sa han det utan H då det är stumt för franmän. Det blev alltså eaven or ell... 
 
Är helt själva på skolan, vilket känns väldigt konstigt. Hela eftermiddagen har bestått av plugg eftersom jag har prov på onsdag i Kultur-idé historia.

Kommentarer
Postat av: Elin- 17år och Madridbo

Herregud vilken perfekt mango, älskar att bo i dessa fruktländer!

2014-02-18 @ 13:34:48
URL: http://elinstein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0