Helg i sverige

I helgen var jag i sverige för att packa om väskan och spänna tandställningen. Vilken skillnad det är på klimatet vilket mest syntes på träden som knappt slått ut i Sverige. Här är allt helt grönt! 
Kände mig väldigt vuxen när jag skulle flyga. Mamma hämtade mig sedan i Malmö men det var svårt att få tag på varandra eftersom jag inte hade någon svensk mobil. Det var härligt att se mamma i verkligheten och inte bara via skype. 

Släkten var på besök och vi åt tacos och hade en riktigt svensk mysfredag. På lördagen var jag inne en sväng på jobbet för att säga hej (Evelina skulle jobba så åkte med när hon skulle lämnas, hade liksom aldrig pallat göra det annars hallå?). Visade lite engagemang och tacksamhet över att har kvar mitt jobb sen när jag kommer hem. Kommer ju vara pank då...

 

 
 
 
Tog en fika med Tea (såg att det fanns kokoskaka på Barista, det serveras i vår matsal så i sommar när jag saknar Paris kommer jag definitivt gå dit!) Vi gick en sväng i underbara soliga student Lund. 

På kvällen hade jag bestämt träff med Tanya och Nicole och blev väldigt positivt överraskad då de hade ordnat en välkomstfest. Så gulligt tjejer! Blev jätteglad. 
 
 
När jag sedan skulle åka hem på måndagen var det svårt att skiljas från Sverige och mamma. Mamma följde mig till Kastrup vilket kändes skönt. Efter att ha gråtit en skvätt när mamma och jag skulle skiljas blev det tröstshopping i taxfreen. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läckert rött lack, som dina lackskor du hade när du var två år/Puss

2014-04-05 @ 12:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0